piątek, 25 września 2015

Ogłoszenie + nowe opowiadanie

Hej!
Wracam z nowym opowiadaniem, pt. "Na zawsze razem". Prócz niego będę publikować opowiadanie z poprzedniego bloga, "Śmierć za życia".

Oto opis nowego opowiadania:

Gdybym miała wymienić osoby, którym ufam najbardziej na świecie to byliby to Alex, Marie, Kamil, Dominic – moje kuzynostwo. Mimo kilometrów, które dzieliły nas każdego dnia ufaliśmy sobie. Wierzyliśmy, że to będzie trwać – nie ważne co nas spotka, tkwimy w tym razem.
Gdyby ktoś powiedział mi, że kiedykolwiek nacisnę spust, gdy naprzeciwko mnie stanie któreś z nich… cóż, pół roku temu nie uwierzyłabym. Ale pół roku temu wszystko było inaczej. Każde z nas mieszkało w innej części świata i widywaliśmy się jedynie w święta. A teraz mieszkamy pod jednym dachem. I okazuje się, że każdy z nas jest kimś zupełnie innym.
Mam na imię Kama. A to historia mojego upadku. 

W ten weekend dodam prolog i spis bohaterów. 
Pozdro ^^ 
I wytrzymania nawału sprawdzianów, kartkówek itp. :D

Główna bohaterka "Na zawsze razem" :D

2 komentarze:

  1. Zapowiada się iście ciekawie :D Nie mogę doczekać się historii Kamy (to się odmienia tak nie? xd) Niecierpliwie czekam na prolog i rozdział 1 :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to się odmienia xd
    Pozdro ^^

    OdpowiedzUsuń